مدارس هفته آینده تعطیل نیست
کد خبر: 4108736
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
در حاشیه جلسه دولت مطرح شد

مدارس هفته آینده تعطیل نیست

وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شود، گفت: من یادداشتی را خدمت آقای رئیس جمهور دادم تا تعطیلی مدارس تکرار نشود.

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در ارتباط با تعطیلی مدارس در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم با اشاره به مخالفت آموزش و پرورش با این نوع تعطیلی‌ها گفت: ما نگران دانش‌آموزان به دلیل این تعطیلی‌ها هستیم. آموزش مجازی در دوره آموزش عمومی و پیش دبستانی کارایی لازم را ندارد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: من پیشنهاد دادم که مدارس تعطیل نباشد و آقای رئیس جمهور نیز تأکید کردند که مدارس مگر در موارد خیلی استثنائی نباید تعطیل باشد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در طول سال‌های گذشته مواردی بوده که تهران دومین شهر آلوده جهانی بوده ولی مدارس تعطیل نبوده است، ادامه داد: وقتی مدارس تعطیل می‌شوند اینگونه نیست که دانش آموزان در خانه بمانند و در بیشتر شهرهای ما دانش آموزان بیرون می‌آیند و با دوستان خود بازی می‌کنند و حضور مؤثر در کلاس درس ندارند و این چیزی است که باعث نگرانی معلمان و اولیا می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا هفته آینده نیز مدارس تعطیل خواهد بود، گفت: هفته آینده تعطیل نیست و من یادداشتی خدمت آقای رئیس جمهور دادم که این تعطیلی ها تکرار نشود و مدارس باید در موارد نادر و حاد تعطیل شوند. در مورد تعطیلی مدارس و تصمیم گیری در این زمینه باید دقت بیشتری شود.

انتهای پیام
captcha