نفرات برتر مسابقات قرآن کریم سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شدند
کد خبر: 4115821
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

نفرات برتر مسابقات قرآن کریم سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی شدند

نفرات برتر اولین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه وابستگان (بازنشستگان) سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم معرفی شدند.

مسابقات قرآن کریم سپاه فتح

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، سید زریر صالحی، مدیر کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 29 دی‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم ویژه وابستگان (بازنشستگان) به‌صورت مجزا و در سه شهرستان بویراحمد، کهگیلویه و گچساران با رقابت ۸۰ نفر برگزار شد، که در پایان این مرحله نفرات برتر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

وی افزود: در مرحله مقدماتی رشته مفاهیم تعداد ۴۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تعداد ۱۰ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی برادر وابسته پاسدار سید علی رضا زاده با کسب نمره ۸۰ حائز رتبه ممتاز شدند و به مرحله نهایی رسیدند.

مدیر کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: در مرحله مقدماتی رشته قرائت و تحقیق تعداد ۲۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تعداد ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی برادر وابسته پاسدار حسین بهروزی با کسب نمره ۷۵ حائز رتبه ممتاز شدند و به مرحله نهایی راه یافت.

صالحی بیان کرد: در مرحله مقدماتی رشته اذان تعداد ۲۰ نفر از وابستگان پاسدار با هم به رقابت پرداختند که در پایان این مرحله تعداد ۶ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پس از برگزاری مرحله نیمه نهایی برادر وابسته پاسدار سیدحمدالله غریبی با کسب نمره ۷۱ حائز رتبه برتر شدند و به مرحله نهایی راه یافتند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی این مسابقات با حضور تمامی ممتازین کشوری رشته‌های رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم به میزبانی کانون وابستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اسفندماه سال‌جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha