راه‌یابی نورالزهرا(س) به مرحله نهایی مسابقات گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی آموزش‌و‌پرورش
کد خبر: 4115957
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

راه‌یابی نورالزهرا(س) به مرحله نهایی مسابقات گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی آموزش‌و‌پرورش

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی نورالزهرا(س) دختران مرکز دارالقرآن امام محمد باقر(ع) شهرستان چرام به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش راه یافت.

لطف‌الله تقی‌پور، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد

لطف‌الله تقی‌پور، رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات مرحله استانی گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی دارالقرآن‌های استان کهگیلویه‌وبویراحمد با شرکت ۲۴ گروه از ۱۴ مرکز دارالقرآن وابسته به آموزش و پرورش استان که در هفته قرآن، عترت و نماز اواخر آذرماه برگزار شد، دو گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی طه(پسران) و نورالزهرا(س) دختران مرکز دارالقرآن امام محمد باقر(ع) شهرستان چرام رتبه اول استان را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: از این دو گروه راهیافته به مرحله مقدماتی کشوری، گروه 7 نفره نورالزهرا(س) دختران به‌عنوان نماینده استان به مرحله اول نیمه نهایی مسابقات مرحله کشوری راه یافت. مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات گروه‌های همخوانی و مدیحه‌سرایی مراکز دارالقرآن‌های آموزش و پرورش ۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از دانش‌آموزان و مدیر این دارالقران، یادآور شد: حسین پورحسینی، مدیر دارالقرآن چرام از نیروهای توانمند و متعهد و برجسته قرآنی آموزش و پرورش استان است که منشأ خیر و برکت برای دانش‌آموزان استان به‌ویژه شهرستان چرام بوده است.

انتهای پیام
captcha