برگزاری پویش «مدرسه انقلاب» در مدارس
کد خبر: 4116800
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

برگزاری پویش «مدرسه انقلاب» در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری پویش مدرسه انقلاب در مدارس جهت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی در دهه فجر امسال خبر داد.

نشست کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان دهه فجر در آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسن‌علی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، سوم بهمن‌ماه در نشست کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان دهه فجر در آموزش و پرورش، اظهار کرد: دهه فجر عید انقلاب است که برنامه‌های این دهه مدرسه محور بوده و با مشارکت دانش‌آموزان اجرا می‌شود.برنامه‌ها باید جذاب و توسط دانش‌آموزان اجرا شود تا نسل جوان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و دستاوردهای بزرگ آن و اتفاقات تاریخی پیروزی انقلاب بیش از پیش آشنا شوند.

وی افزود: واگذاری اجرای برنامه‌ها به دانش‌آموزان باعث تقویت حس مسئولیت پذیری و آشنایی هر چه بیشتر آنان با اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد شد.برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در همه مدارس استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه همزمان با نواختن زنگ انقلاب در ۱۲ بهمن‌ماه، همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در مدارس استان آغاز خواهد شد، اضافه کرد: پویش مدرسه انقلاب در مدارس یکی دیگر از برنامه‌هاست، اجرای سرود ملی و سرود ویژه ایام الله دهه فجر در همه برنامه‌های دهه فجر در مدارس استان جهت انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی اجرا می‌شوند.

عزت‌خواه بیان کرد: دستورالعمل اجرایی برنامه‌ها و فعالیت‌های چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به شهرستان‌ها و مناطق استان ابلاغ‌شده است و انتظار می‌رود تا در مدارس سراسر استان به نحوه شایسته به این موضوع پرداخته شود.

همچنین، جاماسب بهمنیار، رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این نشست از اجرای ۴۵ عنوان برنامه ویژه فرهنگیان در سطح استان خبر داد و گفت: اردوی راهیان پیشرفت، برگزاری مسابقات ورزشی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، نشست‌های بصیرتی و تقدیر از فعالان فرهنگی در سراسر استان از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین، محمد شریف مجیدیان، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان نیز از برگزاری برنامه تجلیل از پدران شهدا توسط فرزندان شهدا در ۱۲ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: از رزمندگان و ایثارگران اداره‌کل و شهدای فرهنگی در ۱۹ بهمن‌ماه در آیین باشکوهی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha