طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در یاسوج اجرا شد
کد خبر: 4117122
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران در یاسوج اجرا شد

طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) با برگزاری مراسم اختتامیه در شهر یاسوج با هدف افزایش مهارت‌های گروهی پایان یافت.

طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان، اسمائیل دامیار، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد روز گذشته، چهارم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، گفت: طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران (مانا) برای آشنایی نوجوانان با مسائل و مشکلات زندگی خود به‌ویژه در خانواده، محله و مدرسه و مشارکت آن‌ها در ارائه طرح و راهکار، جلب و جذب همکاری افراد و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی در حل این مشکلات اجرا شد.

وی افزود: ارتقای توانمندی‌های نوجوانان و افزایش مهارت‌های کارگروهی و مشارکتی، افزایش شناخت نسبت به مسائل و آسیب‌های اجتماعی نوجوانان و ایجاد سازوکار تشویقی و توسعه شبکه روابط مشارکتی نوجوانان در محله برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اهداف اصلی این طرح است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بویراحمد بیان کرد: این طرح علاوه بر فراهم‌کردن زمینه ارتقای دانش و آگاهی آنان، سبب توانمندسازی و ایجاد ظرفیت لازم برای ترویج پیام‌های پیشگیری، شناخت مسائل، مخاطرات و چالش‌های اولویت‌دار و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه برای حل مسائل و طراحی پروژه‌های کوچک همیاری به‌منظور اجرا در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام
captcha