اجرای پویش لبخند مادری در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4119186
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

اجرای پویش لبخند مادری در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: پویش لبخند مادری در حمایت از خانواده‌های پرجمعیت و طرح فرزندآوری اجرایی می‌شود.

پویش لبخند مادری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در این استان، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 12 بهمن‌ماه در همایش پویش لبخند مادری در یاسوج، اظهار کرد: به همت بنیاد پانزده خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کهگیلویه‌وبویراحمد پویش لبخند مادری را در یاسوج اجرایی می‌کند.

وی افزود: پیرو رسالت اجتماعی مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مبنی بر حمایت از خانواده‌های پرجمعیت و طرح فرزندآوری بنیاد پانزده خردادماه این ستاد امسال بیش از ۲۰۰ خدمت ارائه کرده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: در پویش لبخند مادری خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۰ صاحب فرزندان سه قلو شوند، بسته حمایتی شامل تأمین پوشک به مدت شش ماه، یک کارت هدیه یک میلیونی به ازای هر فرزند و اهدای یک بسته لبخند مادری شامل ۲۱ قلم کالای مورد نیاز نوزاد تا دوسالگی را داریم.

نادری گفت: در این پویش به خانواده‌های نیازمندی که صاحب فرزند سوم به بعد شدند و تاکنون از تسهیلات فرزندآوری استفاده نکرده‌اند، یک بسته لبخند مادری اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha