انقلاب اسلامی با وحدت مردم به ثمر نشست
کد خبر: 4119431
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

انقلاب اسلامی با وحدت مردم به ثمر نشست

امام جمعه گچساران گفت: انقلاب اسلامی با وحدت و پیروی از ولایت‌فقیه به ثمر نشست و امروز هم به کوری چشم دشمنان گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام‌جمعه گچساران امروز، 14 بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز این هفته گچساران، با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با وحدت و پیروی از ولایت‌فقیه به ثمر نشست و امروز هم به کوری چشم دشمنان گفتمان انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده است.

وی با تبریک ولادت امام علی(ع)، گفت: این روز اوج عزت و افتخار برای ما است که انسان شیعه علی بن ابیطالب باشد. آغاز اعتکاف را پیش رو داریم و خوشا به حال معتکفین و کسانی که زمینه این امر مهم را فراهم می‌کنند، در واقع امروز وقت یاری به نیازمندان است.ارتحال شهادت گونه حضرت زینب کبری(س) را پیش رو داریم و مقام معظم رهبری فرموده‌اند که زنان جامعه باید از سیره و روش زندگانی حضرت زینب(س) بهره ببرند.

امام‌ جمعه گچساران با اشاره به قانون حجاب و عفاف در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان محترم مجلس هرچه سریع‌تر بحث حجاب و عفاف را قانونی کنند، چراکه دستور صریح قرآن و ائمه(ع) است و بسیارهم روشن است. بنابراین قانون تصویب کنند تا هرکسی اجازه هر نوع گفتار و رفتاری خلاف موازین شرعی و احکام اسلام را نداشته باشد.شهید مطهری فرمودند که اگر برهنگی برتری دارد پس حیوانات بهترین هستند بنابراین برهنگی به‌هیچ‌وجه برتری برای انسان تلقی نمی‌شود.مجلس انقلابی نیز انقلابی عمل کنند و بحث قانون و عفاف نیز قانونی شود.

انتهای پیام
captcha