اجرای طرح «فجر تا فطر» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4119553
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱

اجرای طرح «فجر تا فطر» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هدف متعادل کردن بازار خبر داد.

سیدعلی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان، سیدعلی معتمدی‌پور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 بهمن‌ماه در حاشیه بازدید از بازار یاسوج، اظهار کرد: در زمینه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ کمبود و نگرانی وجود ندارد و تمهیدات لازم برای تامین این کالاها در ایام پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان اتخاذ شده است.

وی با تبریک ایام غرورآفرین پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: طرح «فجر تا فطر» با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تامین و توزیع ۳۴ قلم کالا با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در بازار این استان اجرایی می‌شود. تا این طرح موجب متعادل کردن بازار، کاهش قیمت‌ها و همچنین دسترسی آسان افراد کم‌درآمد به ویژه طبقه روستاییان و عشایر به کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به رویکرد جهاد کشاورزی در تنظیم بازار، کاهش انحرافات و افزایش نظارت‌ها، تصریح کرد: امیدوارم بازاریان منصف ما در کنار مردم در اجرای این طرح همکاری و همراهی داشته باشند تا همچنان شاهد آرامش بارار این استان باشیم. انتظار می‌رود تولیدکنندگان و فروشگاه‌ها با کاهش قیمت‌ها و کاهش سود خود در این ایام در کنار مردم باشند و ثربخشی این طرح را چند برابر کنند.

معتمدی‌پور اطمینان داد که در زمینه تامین فرآورده‌های گوشتی و دیگر نیازهای مردم در ایام پیش‌رو هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد و ذخایر موجود جوابگوی نیازهای بازار تا چندین ماه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha