یادواره شهدای مونه برگزار شد
کد خبر: 4119688
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

یادواره شهدای مونه برگزار شد

یادواره شهدای روستای مونه از توابع بخش موگرمون در شهرستان لنده با حضور جمعی از مسئولان و مردم در مسجد صاحب‌الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

یادواره شهدا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، روح‌الله ویسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان لنده شامگاه 15 بهمن‌ماه در یادواره شهدای مونه، گفت: امروز مهم‌ترین رسالت ما پاسداری از دستاورد‌های شهدای انقلاب اسلامی است.دشمن در مقاطع مختلف به‌دنبال تحریف فرهنگ ایثار و شهادت است غافل از اینکه این فرهنگ با جان و دل مردم عجین شده است.

همچنین، جلال دانش، فرماندار شهرستان لنده نیز در این یادواره گفت: انقلاب اسلامی دارای برکات ارزش‌مندی است که این ارزش ناشی از خون پاک شاهدان شهیدی است که برای ایران اسلامی از جان خود گذشتند.امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد خدمات‌رسانی به روستاهای مختلف در جای جای کشور هستیم.

وی بیان کرد: دستاورد‌های ناب انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به‌خصوص خدمت‌رسانی به روستا‌ها و توسعه خدمات زیربنایی و فنی و حتی اشتغالزایی به‌ هیچ ‌وجه قابل قیاس با دوران پهلوی نیست.

فرماندار شهرستان لنده گفت: آسفالت معابر و کوچه‌های روستای مونه و روستا‌های مختلف در شهرستان، آبرسانی به روستا‌ها، اجرای طرح هادی و توسعه پایدار در روستا‌ها و ایجاد طرح‌های گردشگری و اشتغالزایی همه از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و متعلق به همه دولت‌ها است.

انتهای پیام
captcha