اعلام برنامه‌های قرآنی جامعه‌القرآن باشت
کد خبر: 4119841
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

اعلام برنامه‌های قرآنی جامعه‌القرآن باشت

مدیر جامعه‌القرآن باشت با اشاره به اینکه این مرکز از سال ۱۳۸۷ در بخش دختران و پسران خردسال مشغول فعالیت است، گفت:جامعه‌القرآن باشت به علت نبود مکان و تجهیزات در مضیقه است که در صورت تأمین اعتبار برنامه‌های آموزشی متنوعی را اجرا می‌کند.

قرآن‌آموزان جامعه‌القرآن باشت

نزهت اکبری، مدیر جامعه‌القرآن باشت در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه جامعه‌القرآن باشت از سال 1387 در بخش دختران و پسران خردسال با فعالیت 3 نفر مربی تحت پوشش جامعه‌القرآن قم راه‌اندازی شده، اظهار کرد: هر کلاس قرآنی این مرکز، بیش از 15 نفر قرآن‌آموز دارد.

وی کلاس‌های حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ کل، سرودخوانی، ترتیل، چهارشنبه‌های مهدوی، قرائت ادعیه به‌خصوص دعای ندبه هر جمعه، محفل انس با قرآن، مناسبت‌های مذهبی، همکاری با ادارات سازمان تبلیغات، کمیته امداد، بسیج، مدارس و هیئت فاطمیه باشت در برگزاری کلاس‌های قرآنی، برپایی مهد قرآنی برای کودکان در ستاد نماز جمعه شهرستان و برپایی صندوق برای زنان بی‌بضاعت و اعطای تسهیلات با همکاری جهادکشاورزی و صندوق کارآفرینی امید را از برنامه‌های اجرایی جامعه‌القرآن بیان کرد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد استعداد قرآنی مردم شهرستان باشت را در رشته ترتیل برشمرد و تصریح کرد: لازم است متولیان قرآنی در زمینه شکوفایی استعدادهای قرآنی وارد میدان شوند.

اکبری با اشاره به استقرار جامعه‌القرآن در حسینیه فاطمیه(س) باشت به همت حجت‌الاسلام امید گنجه‌، امام جمعه باشت گفت: متأسفانه به علت نبود مکان و تجهیزات در مضیقه هستیم، ضمن اینکه با خیران رایزنی‌هایی انجام دادیم اما نتیجه خاصی حاصل نشد.

وی در پایان گفت: در صورت تامین اعتبار، کمک متولیان قرآنی و تامین مکان ثابت، کلاس‌های هنری از جمله خطاطی، نقاشی و تئاتر، تفسیر موضوعی قرآن و اجرای طرح قرآن در خانه‌ها در آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha