مسابقات قرآن، عترت و نماز در پاتاوه برگزار شد
کد خبر: 4123496
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

مسابقات قرآن، عترت و نماز در پاتاوه برگزار شد

مدیر اداره آموزش و پرورش دنا از برگزاری چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز مرحله شهرستانی مقطع متوسطه اول و دوم در شهر پاتاوه خبر داد.

مسابقات قرآنی دانش‌آموزان پاتاوه‌ای

امید آزاده، مدیر اداره آموزش و پرورش دنا در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان شهر پاتاوه، گفت: چهل‌ویکمین مسابقات قرآن، عترت و نماز مقطع متوسطه اول و دوم با حضور بیش از ۷۹۳ دانش‌آموز دختر و پسر در دو مرحله آموزشگاهی و شهرستانی با هدف شناسایی و کسب استعدادهای برتر دانش‌آموزان برگزار شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پسر در 14 رشته از جمله احکام، انشای نماز، تفسیر، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، قرائت و تحقیق، اذان، مداحی، حفظ جزء 30، حفظ جزء 5، حفظ موضوعی و حفظ 10 جزء و دانش‌آموزان دختر در 12 رشته شامل احکام، انشای نماز، تفسیر، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، قرائت و تحقیق، دعاخوانی، حفظ جزء 30، حفظ جزء 5، حفظ موضوعی و حفظ 10 جزء با هم رقابت کردند.

مدیر اداره آموزش و پرورش دنا با بیان اینکه داوران این دوره از مسابقات فرهنگیان باسابقه و رتبه‌آوران سال‌های گذشته استانی و کشوری بودند، گفت: نفرات اول هر رشته برای شرکت در مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha