تشکیل «مجمع یاوران قرآنی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4124306
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

تشکیل «مجمع یاوران قرآنی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر مجمع فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد از تشکیل رزمایش لشکر یاوران قرآنی تمدن‌ساز تحت عنوان «مجمع یاوران قرآنی» در سطح استان خبر داد.

مجمع یاوران قرآنی

کشواد جمالفرد، مدیر مجمع فعالان قرآنی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به تشکیل رزمایش لشکر یاوران قرآنی تمدن‌ساز تحت عنوان «مجمع یاوران قرآنی» در سطح استان، اظهار کرد: بنا داریم خیرین قرآنی را با هدف حمایت از فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای و پیشرفت قرآنی شناسایی و جذب کنیم، ضمن اینکه تاکنون 2 نفر در این زمینه نام‌نویسی کرده‌اند.

وی در ادامه درباره مجمع یاوران قرآنی، افزود: شناسایی نخبه‌ها و فعالان قرآنی شامل خانواده‌های نخبه قرآنی که حداقل 2 نخبه قرآنی داشته باشد، حافظان کل قرآن، بانیان خانه‌های قرآنی، قاریان فعال قرآن، حافظان خردسال، مربیان، مفسران، مبلغان، برگزار کنندگان محافل، همایش‌ها و اجراکنندگان قرآنی و فعال در توسعه فعالیت‌های قرآنی که به‌صورت خودجوش و آتش به اختیار فعالیت دارند و فعالان قرآنی در بخش‌های محروم، روستاها و محله‌ها است.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به ثبت‌نام 380 نفر فعال قرآنی تاکنون، بیان کرد: متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 09021240313 تماس بگیرند. لینک معرفی خیرین و یاوران قرآنی https://tr-vahy.ir/khairin/ است. بعد از تشکیل مجمع، هیئت‌های اندیشه‌ورز در بخش‌های مختلف قرآنی تشکیل می‌شود.

جمالفرد در پایان با اشاره به همکاری نداشتن مسئولان ازجمله سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد، گفت: مدت 6 ماه است که با وجود رایزنی و پیگیری‌ها، برایمان میسر نمی‌شود که با استاندار استان، صحبتی درخصوص فعالیت‌ها و مسائل قرآنی داشته باشیم، گویا برای قرآن وقت ندارد.

انتهای پیام
captcha