دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهید «خانقلی رحیمی»
کد خبر: 4128995
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳

دیدار استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهید «خانقلی رحیمی»

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مسئولان بنیاد شهید استان با خانواده شهید «خانقلی رحیمی» از شهدای جنگ تحمیلی دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

دیدار استاندار و مسئولان بنیاد شهید با خانواده شهید رحیمی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده، استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 28 اسفندماه با حضور در منزل شهید خانقلی رحیمی در دهستان زیلایی مارگون از شهدای جنگ تحمیلی، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، گفت: خداوند در آیه ۱۶۹ سوره آل عمران می‌فرماید: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

وی افزود: بر طبق این آیه، شهید از حیات جاودانه برخوردار است و هیچ وقت نمی‌میرد و کنار پیامبران(ص) و ائمه اطهار(ع) از جایگاهی برخوردار هستند و شهدا مقام رفیعی نزد خداوند دارند و عزیز هستند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد افزود: وقایع بسیاری از حضور و شفاعت شهدا و رفع گره‌ها و مشکلات توسط آن‌ها بیان شده است. شهدا مقام شفاعت دارند و در پیشگاه خداوند شفیع بسیاری از افراد خواهند شد.

احمدزاده با بیان اینکه تا زمانی که پدران، مادران، خواهران و برادران شهدا زنده هستند قدر آنها را بدانیم، تصریح کرد: حیف است که پدر و مادر شهیدی از میان ما برود آنها نعمت بزرگ الهی هستند و بسیاری از بلا‌ها به واسطه حضور آنها رفع می‌شود.خانواده شهدا ستون‌های محکم جامعه هستند و هر زمان که یکی از آنها را از دست می‌دهیم این ستون‌ها سست می‌شود.

وی گفت: تمام مناطق زیلایی از مورزرد گرفته تا بردپهن و موشمی‌ها مورد توجه هستند و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به مردم این مناطق ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha