اعلام برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در ماه رمضان
کد خبر: 4130798
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

اعلام برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در ماه رمضان

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد و گفت: طرح هدیه معنوی قرآنی یکی از این برنامه‌هاست.

نشست رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان درخصوص برنامه‌های قرآنی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام ناصر مصباح، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 11 فروردین‌ماه در جمع رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان با تبریک ماه ضیافت الهی و بهار قرآن، اظهار کرد: برنامه‌های قرآنی متنوعی برای ایام ماه مبارک رمضان در ادارات آموزش و پرورش و مدارس پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری محافل قرآنی در مدارس شبانه‌روزی، طرح هدیه معنوی قرآنی، برگزاری محافل بزرگ سراسری قرآن در روز ۲۹ فروردین‌ماه و تجلیل از چهره‌های قرآنی دانش‌آموزی را بخشی از این برنامه‌ها عنوان کرد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح شنبه‌های تفسیر در ادارات آموزش و پرورش استان، شهرستان‌ها و مناطق با محوریت نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان خبر داد و بیان کرد: اجرای برنامه تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته کشوری در ۱۶ فروردین‌ماه همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی پیش‌بینی شده در آموزش و پرورش استان است.

حجت‌الاسلام مصباح از رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق خواست با جدیت برنامه‌های قرآنی در مدارس را پیگیری و اجرا کنند.

انتهای پیام
captcha