اجرای طرح تلاوت‌های فاطمی(س) در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4132236
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

اجرای طرح تلاوت‌های فاطمی(س) در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور گروه سفیران کریمه اهل بیت از حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قالب طرح تلاوت‌های فاطمی(س) در سطح استان خبر داد.

جانمحمد خوب‌پور، رئیس قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد

جان‌محمد خوب‌پور، رئیس قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور گروه سفیران کریمه اهل بیت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در قالب طرح تلاوت‌های فاطمی(س) در سطح استان خبر داد.

وی افزود: این گروه 5 نفره شامل تیم نوجوان(آقا) قاری فعال در حوزه تواشیح و ترتیل‌خوانی به سرگروهی مهدی علم خواه از اساتید برجسته قرآنی کشور تاکنون محافل انس با قرآن در مصلی شهر پاتاوه، در مصلی شهر مارگون، در مصلی شهر چرام، در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر دهدشت و در دبیرستان پسرانه شاهد شهید جهان آرای گچساران برگزار کرده‌اند.

رئیس قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: امروز، 19 فروردین ماه ساعت ۱۶ در حسینیه فاطمیه شهرستان باشت و ساعت ۲۱ شب در مسجد امام حسین(ع) کوی طالقانی شهر دوگنبدان با مشارکت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم شهرستان گچساران نیز محفل انس با قرآن برگزار می‌کنند.

خوب‌پور تصریح کرد: در این محافل معنوی، همایش‌های تبیینی زیست عفیفانه بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه برگزار و به مباحث تبیینی در حوزه حجاب به عنوان زیست عفیفانه پرداخته می‌شود، همچنین محافل دوره دوم برای سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها از جمله شهرستان‌های لنده، بهمئی، دنا و بویراحمد و بخش‌های مثل دیشموک و چاروسا با حضور قاریان استانی و استان‌های همجوار نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha