توضیحات احمد ابوالقاسمی درباره «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» + فیلم
کد خبر: 4133202
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

توضیحات احمد ابوالقاسمی درباره «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» + فیلم

احمد ابوالقاسمی، قاری و پیشکسوت قرآنی کشور پس از تلاوت قرآن یونس شاهمرادی در عربستان و بحث‌هایی که پیرامون عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» در پایان قرائت قاریان شکل گرفته است توضیحاتی را پیرامون این موضوع در فضای مجازی منتشر کرد.

توضیحات احمد ابوالقاسمی پیرامون عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» + فیلمبه گزارش ایکنا، مجدد و پس از تلاوت قرآن یونس شاهمرادی در عربستان، بحث‌هایی پیرامون عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» در پایان قرائت قاریان شکل گرفته است که احمد ابوالقاسمی، قاری و پیشکسوت قرآنی کشور توضیحاتی را پیرامون این موضوع در فضای مجازی منتشر کرد.
 
احمد ابوالقاسمی در این ویدیو اظهار کرد: «در اعمال ام داوود واژه «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» آمده است و این عبارت یک جمله جدیدی نیست که اهل سنت از خودشان ساخته باشند.
اگر جست‌وجویی انجام دهید می‌بینید وقتی که شهید مطهری در مورد عبدالباسط حرف می‌زند از او کلی تعریف می‌کند. یکی از اساتید می‌گفت وقتی قبل از انقلاب دوره‌ای را برای آموزش قرآن آماده کرده بودم به خدمت علامه طباطبایی رفتم و گفتم که می‌خواهیم از صدای یکی از قاریان شیعه استفاده کنم که ایشان فرمودند که از همان صدای عبدالباسط استفاده کنید تا مردم کیف کنند.
ضمن اینکه وقتی خود علامه سوره مبارکه مریم را تلاوت می‌کنند در پایان عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» را بیان می‌کنند.
موضوع بیان عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ‏ الْعَظِیمُ‏» یک موضوع معمول در بین اهل سنت است و نه به معنای مخالفت با شیعه این کار می‌کنند و هر موقع ما از آنها خواهش کردیم که در کشور ما عبارت «صَدَقَ‏ اللَّهُ علی‏ الْعَظِیمُ‏» را بگویید، چشم گفته‌اند.
آنقدر که ما حساسیت داریم آنها ندارند و ما هم نباید این حساسیت را داشته باشیم.»
 
 
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha