موجودیت رژیم صهیونیستی ناقض امنیت است
کد خبر: 4133948
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

موجودیت رژیم صهیونیستی ناقض امنیت است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران امروز نشان دادند که امنیت باید برای همه مستضعفین به‌ویژه برای مردم فلسطین ایجاد شود و موجودیت اسرائیل ناقض امنیت است.

ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز، 25 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج، اظهار کرد: روز قدس، روز کوتاه کردن و بریدن دست جنایتکار غاصبانی که دست بر سرزمین‌های اشغالی دراز کردند، است.

وی بیان کرد: امروز مردم ایران اسلامی یک صدا اعلام کردند که امنیت تنها برای چند کشور استعماری و استکباری نیست بلکه باید برای همه مستضعفین به‌خصوص مردم مظلوم فلسطین وجود داشته باشد.وجود رژیم صهیونیستی ناقص امنیت است، هرگز اسرائیل به آرامش و امنیت نخواهد رسید.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اسرائیل بداند و مطمئن باشد اگر به امنیت کشورهای اسلامی و فلسطین خدشه‌ای وارد کند، امنیت را در هر گوشه جهان از او خواهیم گرفت.راهپیمایی امروز پیام بزرگی داشت و مقتدرانه و متحدانه شعار مرگ بر اسرائیل سر دادیم چراکه اسرائیل مصداق باطل، طاغوت و طاغوتیان است.
عزیزی اضافه کرد: ملت ما، جهان اسلام و مظلومان عالم یک پارچه صدا زدن مرگ بر اسرائیل، تباهی و زور و تزویر، جور و جنایت، ظلم و از مظلومان حمایت کردند.تمام جبهه اسلام مقابل جبهه کفر ایستادن است و بر این باور هستیم که سقوط جبهه کفر و رژیم صهیونیستی حتمی، قطعی و اجتناب ناپذیر است.

وی تاکید کرد: شب قدر شب قیام، دعا و نیایش است و روز قدس، روز کوتاه کردن و بریدن دست جنایتکار غاصبانی که دست بر سرزمین‌های اشغالی دراز کردند، است.روز قدس، روزی است که در آن املت اسلامی مقدرات خود را با آزادی قدس شریف از چنگال غاصبان و رژیم جنایتکار صهیونیستی رقم خواهند زد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی امروز را یوم‌الله و روز عنایت الهی دانست و گفت: بر این باوریم که سقوط اسرائیل با این حضور باشکوه و حماسی شما حتمی و قطعی است.حضور شما موجب امیدواری در جبهه حق شد، کشورهایی که در راه مبارزه با اسرائیل و آزادی فلسطین همراهی نکردند استغفار کنند و برگردند.

انتهای پیام
captcha