ملت ایران، آمریکا را از اریکه قدرت به زمین کشید
کد خبر: 4135824
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

ملت ایران، آمریکا را از اریکه قدرت به زمین کشید

امام جمعه یاسوج با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، گفت: ملت ایران، آمریکا را از اریکه قدرت پایین کشید.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج امروز، یکم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: خداوند متعال در سوره فصلت می‌فرماید: ما کفار را در برابر کفر آنها به عذاب شدید مبتلا خواهیم کرد، جزای دشمنان خداوند متعال آتش جهنم است کسانی که قرآن خدا، حلال و حرام و احکام خدا را قبول ندارند دشمن خدا هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نصرت الهی است، اضافه کرد: اگر انسان مؤمنی دچار مرگ شود صفوفی از فرشتگان به استقبال آنها خواهد آمد و در زندگی دنیا و آخرت یاری می‌شوند در مقابل کفار در جهنم مورد عذاب قرار می‌گیرند و ابدی قرار خواهند گرفت.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: عید فطر را به همه مردم استان کهگیلویه‌وبویراحمد، شیعیان عصمت و طهارت تبریک می‌گویم، این عید یعنی یک ماه میهمانی و مبارزه با نفس است و خداوند متعال پاداش‌های خود را در این عید به بندگان خود خواهد داد. خداوند متعال بر بندگان خود مهربان و بخشنده است، کسانی که برنج و گندم استفاده می‌کنند برای فطریه ترکیبی از هر دو باشد، اگر چهار نفر باشند دو نفر گندم و دو نفر برنج حساب کنند.

آیت‌الله حسینی با اشاره به تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: امام راحل با تدبیر حکیمانه خود این روز را نامگذاری کرد، آن روزها گروه‌ها و افراد مختلفی توطئه‌های بسیاری داشتند سپاه برای این هجمه‌های ابتدایی تاسیس شد هرچند عده‌ای معتقد بودند که ارتش نباشد اما سپاه باشد که با تدبیر امام این توطئه‌ها خنثی شد.سپاه از ابتدای انقلاب فعالیت داشت؛ در دفاع مقدس با بسیج عمومی، در دوران پس از جنگ در حوزه محرومیت زدایی، متوقف کردن دشمنان در خارج از مرزها توسط سپاه قدس از جمله خدمات مجموعه سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به لزوم توجه به معماری اسلامی، بیان کرد: سازه‌های قدیمی که معماری اسلامی دارد دارای هنر، فرهنگ و دین است و در طول زمان حفظ می‌شود.بناهای مختلف اسلامی در طول زمان از گذشته تا امروز اثرات آنها حفظ شده است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، یادآور شد: ملت ایران یاد خوبی از آمریکا ندارند و با یاد آمریکا خیانت ها و جنایت ها یادآوری می شود حتی در دوران طاغوت برخی از دانشمندان را ترور می کردند آنها در انقلاب اسلامی به دنبال توقف حرکت پیشرفت کشور هستند، از ساقط کردن هواپیمای مسافربری تا تحریم‌ها حمایت از صدام در جنگ تحمیلی و با همه تجاوزات این کشور ضربه‌های کشنده‌ای از سوی ملت ایران دریافت کرده است و ملت ایران، آمریکایی‌ها را از اریکه قدرت پایین کشید.

انتهای پیام
captcha