نماز عید فطر در یاسوج اقامه شد
کد خبر: 4135941
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

نماز عید فطر در یاسوج اقامه شد

نماز باشکوه عید سعید فطر ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح امروز، دوم اردیبهشت‌ماه با حضور مردم مؤمن و ولایت‌مدار کهگیلویه‌وبویراحمد همزمان با سراسر کشور اقامه شد.

حضور نمازگزاران یاسوجی درنماز عید فطر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، امام جمعه شهر یاسوج امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در میدان انقلاب، بلوار شهید سلیمانی یاسوج، گفت: تقوا مایه سعادت دنیا و آخرت و باعث آرامش و امنیت می‌شود. هر ثروت و نام و نشانی وجود داشته باشد، اما پایانش جهنم باشد ارزشمند نیست.باید شاکر باشیم در سرزمین اسلام زندگی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه حفظ اصالت انسان و انسانیت تقوی است و خروج از این مسیر مجازات اخروی دارد، افزود: کسانی که اهل تقوی، نماز و روزه نیستند، مجازات سختی در انتظار آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با اشاره به مسئله حجاب، اضافه کرد: دشمن پشت ماجرای بی‌حجابی است. دشمن می‌داند در سایه حجاب و حیا انسان به خدا نزدیک‌تر و انسجام اسلام حفظ می‌شود، بنابرین باید این موضوع رعایت شود.باید افتخار کنیم که این غیرت را داریم و بهشت خدا در انتظار کسانی است که غیرت الهی دارند.

آیت‌الله حسینی با انتقاد از وضعیت گرانی در بازار، بیان کرد: مسئولان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با تورم را در دستور کار قرار دهند.ضمن اینکه اسراف جرام است و مردم باید درست مصرف کردن به‌ویژه در زمینه استفاده از منابع انرژی را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام
captcha