ایجاد ۱۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4136124
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

ایجاد ۱۰۰۰ پایگاه اوقات فراغت در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی بیش از یک‌هزار پایگاه اوقات فراغت در سطح استان خبر داد و گفت: رعایت حجاب و عفاف در این پایگاه‌ها نیز الزامی است.

پایگاه اوقات فراغت

به گزارش ایکنا از کهیلویه‌وبویراحمد، عین‌اله دهقان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح استان، اظهار کرد: اداره‌کل ورزش و جوانان دستگاهی فرهنگی و ورزشی است. رعایت عفاف و حجاب در حوزه اداری و هیات‌های استانی و شهرستانی مهم و ضروری است و متولیان امر باید به این اصل دینی توجه داشته باشند.از سال گذشته نظارت جدی و کاملی بر اماکن ورزشی در حال انجام است و در راستای مسئله حجاب و عفاف، برنامه‌های خوبی از جمله طرح شمیم کوثر با استقبال مطلوب ورزشکاران، برگزار شد.

وی ساماندهی اماکن ورزشی، اجرای کارگاه‌های آموزشی و طرح جهاد تبیین در مسئله عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: حجاب و عفاف یکی از ضروریات دین مقدس اسلام و به عنوان پوششی ارزنده و از جمله برترین فعالیت‌های اجتماعی است که باعث حفظ کرامت و ارزش زنان و مردان جامعه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه کلیدی‌ترین نقطه‌ای که دشمن بر آن دست گذاشته، حجاب است، اضافه کرد: امسال در راستای 32 محور عفاف و حجاب بیشترین نقش را ورزش و جوانان ایفا می‌کند که تلاش می‌کنیم با گسترش عفاف و حجاف در اماکن ورزشی و باشگاه‌‎ها علاوه بر محفوظ ماندن ارزش‌‎ها یک فضای اطمینان برای خانواده‌‎ها در این رابطه ایجاد شود.

دهقان از برپایی بیش از یک‌هزار پایگاه اوقات فراغت تابستانه، اجرای برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی و اجرای جشنواره‌های مختلف در استان خبر داد و تصریح کرد: به‌منظور توسعه ورزش در کهگیلویه‌وبویراحمد 84 پروژه عمرانی ورزشی امسال در این استان احداث می‌شود.

وی اعتبار این پروژه‌ها را بیش از 72 میلیارد تومان دانست و یادآور شد: با افتتاح 32 پروژه ورزشی در سال 1401 مساحت کل اماکن ورزشی استان به 719 هزار و 259 متر مربع افزایش یافت.

انتهای پیام
captcha