دستگیری منتشرکنندگان مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی
کد خبر: 4136137
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱

دستگیری منتشرکنندگان مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی

فرمانده انتظامی لنده از متلاشی شدن گروه منتشر کننده مطالب غیراخلاقی در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری از سوی پلیس فتا

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی پلیس استان، محمود عدالت‌پرور، فرمانده انتظامی لنده روز گذشته، سوم اردیبهشت‌ماه گفت: در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و اعلام شکایت افرادی، مبنی بر خدشه‌دار شدن آبروی خانوادگی، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس فتا شهرستان لنده قرار گرفت.

وی افزود: متخلفان از سر کینه و کدورت‌های محلی برخی عکس‌ها و مطالب غیراخلاقی را در گروه‌های دوستانه بارگذاری کردند که به سرعت هم توسط کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده بود.

فرمانده انتظامی لنده با بیان اینکه متهمان در این شهرستان دستگیر شدند، تأکید کرد: علاوه بر متهمان، افرادی که به هر دلیلی اقدام به انتشار این مطالب کرده بودند نیز مجرم هستند و به‌زودی در دام پلیس می‌افتند.

عدالت‌پرور از این افراد خواست هر چه سریع‌تر مطالب را از حافظه گوشی تلفن همراه خود حذف و از انتشار آنها خودداری کنند؛ ضمن اینکه پلیس فتا در حال رصد افرادی است که تصاویر و این مطالب هنوز در گوشی آنها وجود دارد و باید توضیح دهند این مطالب را از کجا دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی است و شهروندان مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با استفاده از سامانه www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری و یا با شماره تماس 096380 با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام
captcha