همکاری همه جانبه صدا‌و‌سیما با آموزش‌و‌پرورش در هفته معلم
کد خبر: 4136461
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
مدیرکل صدا‌و‌سیما کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد:

همکاری همه جانبه صدا‌و‌سیما با آموزش‌و‌پرورش در هفته معلم

امیر رئوف از آمادگی برای همکاری همه جانبه صدا‌و‌سیما استان کهگیلویه‌وبویراحمد با آموزش‌و‌پرورش در هفته بزرگداشت مقام معلم خبر داد.

هفته معلم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، امیر رئوف، مدیرکل صدا‌و‌سیمای استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه در دیدار مدیرکل آموزش‌و‌پرورش استان که به‌منظور هماهنگی برای انعکاس برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم انجام شد، ضمن تبریک فرا رسیدن این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری از همکاری همه جانبه صدا‌و‌سیما با آموزش و پرورش در هفته معلم خبر داد و گفت: جایگاه معلم به علت رسالت و ماموریت مهمی که در نظام تعلیم و تربیت دارد، بسیار با اهمیت است که باید برای مردم به خوبی تببین شود.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، هفته بزرگداشت مقام معلم را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای پاسداشت و حفظ ارزش معلمان در جامعه دانست و افزود: جایگاه و منزلت معلم در آموزه‌های دینی و نظام تعلیم و تربیت جایگاه والایی است که با استفاده از ظرفیت شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای معرفی این جایگاه خطیر در بخش‌های مختلف استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این دیدار با تقدیر از همراهی و همکاری خوب صدا و سیمای استان با مجموعه آموزش‌و‌پرورش، گفت: صدا و سیما در همه برنامه‌ها یار و یاور آموزش و پرورش بوده و با اطلاع‌رسانی به‌موقع و هوشمندانه به اولیا، دانش‌آموزان و جامعه بزرگ فرهنگی رسالت خویش را به خوبی ایفا کرده است.

همچنین، حسنعلی عزت‌خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز از اجرای بیش از 200 برنامه به‌مناسبت هفته معلم در استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته معلم امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی تجدید میثاق با شهدا، غبارویی گلزار مطهر شهدا، دیدار جمعی از فرهنگیان با مقام معظم رهبری، تقدیر از معلمان پیشکسوت، بزرگداشت مقام معلمان شهید و فقید، حضور دست جمعی فرهنگیان در نماز جمعه، تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی، پژوهشگر، هنرمند و ورزشکار و تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی را از برنامه‌های هفته معلم در شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان مطرح کرد.

عزت‌خواه در پایان از مدیرکل صدا و سیمای استان خواست برای معرفی معلمان شاخص فداکار، ایثارگر، خیر، مدافع حرم و خلاق در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی استفاده کند.

انتهای پیام
captcha