۳۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام کهگیلویه‌وبویراحمد جذب شد
کد خبر: 4137693
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴

۳۵۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام کهگیلویه‌وبویراحمد جذب شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: سه هزار و ۵۳۸ حامی جدید برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین استان از یک ماه گذشته تاکنون نام‌نویسی کرده‌اند.

جذب حامیان برای کمک به ایتام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 10 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این مدت پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین سراسر کهگیلویه‌وبویراحمد نسبت به ثبت‌نام حامیان نیکوکار اقدام کردند.

وی تعداد ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان را هشت هزار و ۱۹۹ نفر اعلام و بیان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شرکت در طرح اکرام ایتام و پرداخت ماهیانه دست کم ۱۰ هزار تومان حامی ایتام و فرزندان محسنین شوند و زمینه رشد و پیشرفت فرزندان خانواده‌های نیازمند را فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه ۹۵ درصد از حامیان تازه جذب شده بومی استان هستند، تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه مردم استان جای قدردانی دارد.

مبشری توجه ویژه به طرح اکرام ایتام را یکی از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در سال است، افزود: شهروندان نیک‌اندیش علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری وابسته به این نهاد در سراسر استان با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ و ورود به سایت ekram.emdad.ir در طرح اکرام ایتام این نهاد حمایتی مشارکت کنند.

وی ضمن قدردانی از خیران و حامیان نیکوکار، از آنان دعوت کرد تا با مشارکت در طرح‌ها و برنامه‌های مشارکتی کمیته امداد یاریگر نیازمندان باشند.

انتهای پیام
captcha