نقش راهبردی آموزش‌و‌پرورش در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی
کد خبر: 4138020
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷

نقش راهبردی آموزش‌و‌پرورش در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش راهبردی آموزش و پرورش در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی، گفت: نهادینه‌سازی سنگ بنای تمدن نوین اسلامی در جامعه ایرانی اسلامی که نیازمند حمایت جدی همه دستگاه‌ها به‌خصوص معلمان و اساتید آموزش و پرورش است که در خط مقدم این مهم در حال ایثارگری هستند.

حضور مسئولان استان در گلزار شهدای یاسوج به مناسبت هفته معلم

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 12 اردیبهشت‌ماه با حضور در گلزار شهدای یاسوج به‌مناسبت هفته معلم، اظهار کرد: شهدای دانش‌آموز و معلم راهنمای راه انسان‌ها و انقلاب هستند باید نور شهدا را در زندگی پرفروغ کنیم.

وی افزود: شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری نقش معلم به‌عنوان میراث‌دار اصلی شهید مرتضی مطهری را در راستای امیدآفرینی به نسل نوجوان و جوان در گام دوم انقلاب اسلامی هویدا می‌سازد که باید با حمایت همه جانبه از این قشر تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز به جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری جامه عمل پوشاند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نقش راهبردی آموزش و پرورش در تربیت نسل در تراز انقلاب اسلامی، بیان کرد: نهادینه‌سازی سنگ بنای تمدن نوین اسلامی در جامعه ایرانی اسلامی که نیازمند حمایت جدی همه دستگاه‌ها به‌خصوص معلمان و اساتید آموزش و پرورش است که در خط مقدم این مهم در حال ایثارگری هستند.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه معلمی فراتر از یک شغل و حرفه است بنابراین هدف از روز معلم اهمیت به آموزش و تجلیل از مقام شامخ معلمان است، تصریح کرد: پاسداشت جایگاه معلم کمک می‌کند که نگاه به علم در جامعه متفاوت باشد، چراکه معلم اثرگذارترین فرد برای دانش آموزان است و اگر معلم محترم نباشد قطعاً جایگاه علم آسیب می‌بیند و همه متضرر می‌شوند.

وی گفت: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در مسیر ترویج آگاهی در جامعه حرکت می‌کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

انتهای پیام
captcha