مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4138205
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در رشته‌های مختلف در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج خبر داد.

مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت دبیقی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 12 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: مسابقات فرهنگیان استان با حضور بیش از 180 همکار فرهنگی در رشته‌های حفظ ۱۰ جزء به بالا، قرائت قرآن، روش تدریس احکام، نهج‌البلاغه و تفسیر،  پنجشنبه، 14 اردیبهشت‌ماه در اردوگاه شهید بهشتی یاسوج برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نفرات برگزیده فرهنگیان در این مسابقات برای شرکت در مرحله مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.مرحله مقدماتی استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان به‌صورت مجازی در حال برگزاری است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله نهایی به‌صورت حضوری در تیرماه با هم رقابت خواهند کرد و در مرحله بعد اردوی پیش از اعزام به مسابقات کشوری برای ارتقا و کیفی‌سازی نفرات برگزیده استانی با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha