«کلمات این کتاب درد می‌کشند» در کهگیلویه‌وبویراحمد رونمایی می‌شود
کد خبر: 4138274
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

«کلمات این کتاب درد می‌کشند» در کهگیلویه‌وبویراحمد رونمایی می‌شود

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند» همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

رونمایی از «کلمات این کتاب درد می‌کشند»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، رحمت‌الله رسولی‌مقدم، مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 12 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کتاب «کلمات این کتاب درد می‌کشند»، خاطرات و تجربیات سعید جاودان‌سیرت است.

رسولی‌مقدم تصریح کرد: وی متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری است که در زمان شیوع ویروس کرونا رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بود.این کتاب ثبت وقایعی است که جاودان‌سیرت در زمان شیوع کرونا به عنوان یک پزشک تجربه کرده ‌است.

وی بیان کرد: او در این کتاب شیوه‌های درمان و مدیریت بحران از سختی‌ها و کمبودهایی که در مسیر سخت درمان وجود داشته، از زندگی‌هایی که خاموش شدند، از لبخندهای دوباره به زندگی، از گریه‌ها و خنده‌ها، همدلی‌ها، تلاش‌ها و خاطرات تلخ و شیرین را بیان می‌کند.

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به نحوه گردآوری این کتاب، بیان کرد: راوی کتاب خود اقدام به گردآوری خاطرات کرده و بازنویسی و تدوین آن را «زینب امیدی» انجام داده‌ است.جلد کتاب طرح یک ماسک است که مخاطب با دیدن آن به روزهای تلخ کرونایی می‌رود و درد نهفته لابه‌لای کلمات آن را با تمام وجود لمس می‌کند.این کتاب با حمایت حوزه هنری استان تولید شده و همزمان با نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ رونمایی شود.

انتهای پیام
captcha