اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4139051
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت‌ماه تا ۱۰ خردادماه را اعلام کرد.

دهه کرامت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ستار هدایت‌خواه، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 16 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی ‌برنامه‌های دهه کرامت در استان، اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های عفاف و حجاب و برگزاری مسابقات حدیث رضوی از جمله برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی اهدای 8 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند و آزادی 8 زندانی به نیت امام هشتم را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان بیان کرد.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد نیز برگزاری مسابقات حجاب در مدارس، شب شعر، جشن دختران نمونه، آذین‌بندی خیابان‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت در استان مطرح کرد.

همچنین، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد نیز با انتقاد از لباس‌های عرضه شده در برخی از فروشگاه‌ها، گفت: لباس‌های زنانه عرضه شده در فروشگاه‌ها باید طوری باشد که همه بتوانند از آنها استفاده کنند.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت، حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) را بهترین الگو برای زنان و دختران دانست و افزود: اگر امروزه حجاب به معنای واقعی در جامعه اجرا نشده به علت الگوسازی ناصحیح در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مناسبت‌های معنوی در ایران اسلامی ناراحت است، ادامه داد: توطئه‌های دشمن را همین برنامه‌ها و مناسبت‌های معنوی خنثی کرد و ضرورت دارد این مناسبت‌ها هر چه باشکوه‌تر برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد بر اجرای کیفی برنامه‌های جذاب در دهه کرامت تأکید کرد و گفت: ادارات و دستگاه‌ها پای کار بیایند تا آن چیزی که شایسته دهه کرامت است، اجرا شود.

انتهای پیام
captcha