حضور خادمان رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4141599
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

حضور خادمان رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور خادمان رضوی در این استان به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

حضور خادمان رضوی به مناسبت دهه کرامت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان، ستار هدایت‌خواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 27 اردیبهشت‌ماه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان، اظهار کرد: به رسم سال‌های گذشته دهه کرامت با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز می‌شود و با میلاد پرخیر و برکت حضرت امام رضا(ع) پایان می‌یابد. بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه با حضور خادمان امام رضا(ع) در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: خادمان حامل پرچم رضوی با حضور در مناطق مختلف استان با روستا‌ئیان، عشایر، نیازمندان، بیماران، زندانیان، معلولین و نیازمندان دیدار خواهند کرد تا فرصتی را برای زیارت از راه دور امام رئوف فراهم کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه‌وبویراحمد توزیع اقلام متبرک، بیان سیره رضوی، برگزاری جشن‌ها، توزیع بسته‌های معیشتی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و حضور در زندان‌ها برای کمک به آزادی زندانیان را از برنامه‌های اجرایی آستان قدس رضوی عنوان کرد.

هدایتخواه با بیان اینکه خادمان حامل پرچم رضوی از ابتدای خردادماه به مدت ۹ روز در استان حضور دارند، شروع برنامه‌ها را از مناطق محروم زیلایی دانست و تصریح کرد: این کاروان در مناطق دیشموک، قلعه رئیسی، لنده، بهمئی و همه شهرستان‌های استان حضور پیدا خواهند کرد و در جشن‌های عمومی که به همین مناسبت در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha