همایش «آسیب‌های اجتماعی» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4141880
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

همایش «آسیب‌های اجتماعی» در یاسوج برگزار شد

همایش آسیب‌های اجتماعی جهت حمایت‌های روانی از آسیب‌دیدگان حوادث با حضور استان‌های ایلام، لرستان، همدان، کرمانشاه و کهگیلویه‌وبویراحمد در یاسوج برگزار شد.

همایش «آسیب‌های اجتماعی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کاظم فلاحتی‌دوست، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 29 اردیبهشت‌ماه در اختتامیه همایش «آسیب‌های اجتماعی» در یاسوج، اظهار کرد: در زمان وقوع حوادثی مانند سیل، زلزله و آتش‌سوزی افراد بازمانده از حادثه تحت تأثیر حوادث رخ داده قرار می‌گیرند که نیاز به مراقبت‌های روانی دارند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر از 10 سال پیش اقدام به راه‌اندازی تیم‌های سحر، سفیران حمایت‌های روانی برای مراقبت و حمایت‌های روانی از بازماندگان آسیب دیده از حوادث کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه در این دوره‌ها ۶۴ نفر حضور دارند، گفت: کهگیلویه‌وبویراحمد میزبان فرمانده‌هان تیم‌های سحر از استان‌های ایلام، لرستان، همدان، کرمانشاه برای برگزاری دوره‌های آسیب‌های اجتماعی بود.

فلاحتی‌دوست با بیان اینکه این دوره‌ها به مدت سه روز در استان برگزار شد، افزود: این دوره‌ها با حضور اساتید برجسته بین المللی و کشوری برگزار و آموزش‌های لازم را برای مراقبت از افراد آسیب دیده به تیم‌های سحر و فرمانده هان ارائه می‌دهند.

وی گفت: فرمانده‌هان تیم‌های سحر این آموزش‌ها را در استان‌های خود در اختیار افراد تیم‌های سحر قرار می‌دهند تا زمان وقوع حوادث به کار گیرند.

انتهای پیام
captcha