اجرای طرح «مسجد، محله کرامت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4142229
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

اجرای طرح «مسجد، محله کرامت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «مسجد، محله کرامت»، با هدف یک دورهمی ساده و پرنشاط معنوی در مسجد محله یکشنبه، هفتم خردادماه خبر داد.

کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در نشست هماهنگی طرح «مسجد، محله کرامت» در استان، ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت، اظهار کرد: شعار محوری که از سوی ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور برای امسال درنظر گرفته شده «خدمت کریمانه؛ همدلی، امید آفرینی» است.

وی از اجرای طرح «مسجد، محله کرامت»، با هدف یک دورهمی ساده و پرنشاط معنوی در مسجد محله یکشنبه، هفتم خردادماه خبر داد و توسعه پیوندهای اجتماعی با محوریت مساجد محله و ایجاد انس بیش از پیش مردم با همدیگر، رونق بیش از پیش مساجد با ارائه الگوهای جدید فرهنگ مسجد محوری را از اهداف اصلی این طرح مطرح کرد.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه افزود: لازم است این طرح با ساخت کلیپ‌های کوتاه، تیزر و بسته تبلیغاتی در سطح وسیع و بنا بر اقتضائات محله، شهرستان و استان به اطلاع عموم مردم برسد و همچنین از طریق ابلاغ در شبکه کانون‌های مساجد استان به‌ویژه شبکه کانون‌های رابط، شبکه مبلغین مستقر در مساجد، پایگاه‌های بسیج و غیره به رابطین اصلی ارتباطات مردمی در مساجد اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد.

لایقی‌اصل گفت: اجرای این طرح با ارائه در شورای دهه کرامت استان، تا حد زیادی همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها به‌ویژه صدا و سیمای استان را به همراه خواهد داشت و این امر باعث حضور بیشتر و استقبال بهتر مردم در مساجد محلات می‌شود.

انتهای پیام
captcha