برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4142843
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری مسابقات قرآنی در مرحله شهرستانی در بخش‌های گروهی، آوایی و معارفی خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: نام‌نویسی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش‌های آوایی، گروهی، معارفی عمومی و معارفی تخصصی با هدف ترویج فعالیت‌های قرآنی آغاز شد.

وی افزود: بخش آوایی انفرادی شامل حفظ جزء‌های 5، 10، 20 و 30 قرآن کریم، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی، در بخش گروهی شامل مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی و در بخش معارفی نیز سوره‌های الرحمن و یاسین، معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجاد برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه این مسابقات برای سنین بالای 18 سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای نام‌نویسی تا ۱۵ خردادماه به پایگاه اینترنتی www.qhoraniran.ir مراجعه کنند.

منصوری گفت: متقاضیان می‌توانند با توجه به مدت زمان نام‌نویسی، آمادگی خود را برای شرکت در این دوره از مسابقات افزایش دهند.

انتهای پیام
captcha