برگزاری نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4143984
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

برگزاری نخستین جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره تعلیم، رسانه و تربیت اداره‌کل آموزش و پرورش استان به منظور ارج نهادن تلاش‌های رسانه‌های جمعی خبر داد.

سیدولی موسوی‌اصل، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدولی موسوی‌اصل، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 6 خردادماه در نشست هماهنگی جشنواره «تعلیم، رسانه و تربیت» در استان، گفت: شناسایی خبرنگاران فعال و خلاق در حوزه تعلیم و تربیت، ایجاد زمینه برای تبادل نظر و تجربه بین رسانه‌ها و تقویت روحیه و انگیزه اصحاب رسانه برای مشارکت بیشتر در برنامه‌های آموزش و پرورش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: رسانه‌ها برای نظام تعلیم و تربیت نه تنها تهدید نیستند بلکه فرصت مغتنمی است و لازم است از ظرفیت آنها برای آگاهی‌بخشی به جامعه بهره‌مند شد و برگزاری این جشنواره در صدد توجه بیشتر به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه آموزشی و پرورشی است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: بخش مهم و قابل توجهی از ارتقای فرهنگ جامعه برعهده اصحاب رسانه است و امروز اگر به دنبال کسب موفقیت در آموزش و پرورش هستیم باید به سمت درگیر و دغدغه‌مند کردن افکار مردم و مسئولان توسط رسانه‌ها باشیم.

موسوی‌اصل اضافه کرد: خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری استان آثار خود را در قالب‌های خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه و عکس، یادداشت و مقاله، پوستر، مستند، اینفوگرافی، موشن‌گرافی به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد ارسال کنند.

وی با اشاره به تشکیل کمیته‌های جشنواره، گفت: در دبیرخانه جشنواره سه کمیته «اجرایی»، «علمی و بررسی آثار» و «پشتیبانی و تبلیغ» تشکیل شده است که پس از جمع‌آوری و ارزیابی آثار توسط هیئت داوران از منتخبین در آیین اختتامیه تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha