کتابفروشی مجازی خانه کتاب همچنان تعطیل است
کد خبر: 4144029
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
با وجود گذشت یک هفته از پایان نمایشگاه

کتابفروشی مجازی خانه کتاب همچنان تعطیل است

کتابفروشی مجازی خانه کتاب که در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تعطیل بود همچنان غیرقابل استفاده است.

به گزارش ایکنا؛ کتابفروشی مجازی خانه کتاب که به دلیل برگزاری نمایشگاه کتاب امسال و فعالیت سایت نمایشگاه مجازی کتاب در این ایام به صورت موقت تعطیل شده بود همچنان در تعطیلی به سر می‌برد.

این کتابفروشی با هدف بالا بردن میزان دسترسی، گستردگی و فراوانی رسانه کتاب برای مردم ایران ایجاد شد که اقدامی خوب در کارنامه معاونت فرهنگی وزارت ارشاد به شمار می‌رود و مشکل تهیه کتاب برای خیلی از نقاط کشور را حل کرد چرا که کتب انتخابی توسط مردم از طریق پست و به راحتی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

همچنین گامی در جهت عدالت فرهنگی و تمرکززدایی از کلان‌شهرها محسوب می‌شود که در ادامه با تولد نمایشگاه مجازی کتاب کامل شد.

بااین‌حال اشکالات مختلفی در هر دو سایت وجود دارد که متأسفانه هیچ یک رفع نشده و سایت به صورت ابتدایی و اولیه باقی مانده است که از آن جمله می‌توان به دسته‌بندی ناقص کتاب‌ها و جست‌وجوی واژه به طور کلی اشاره کرد. به این معنا که مخاطب یا باید اسم کتاب را بداند یا فقط از طریق نویسنده و مترجم قادر به پیدا کردن کتاب مورد نظرش خواهد بود و اگر بخواهد به صورت موضوعی یا مفهومی کتابی را پیدا کند ساعت‌ها طول خواهد کشید.

انتهای پیام
captcha