مرکز مشاوره پیش از ازدواج در کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی شد
کد خبر: 4144293
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

مرکز مشاوره پیش از ازدواج در کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد از راه‌اندازی مرکز مشاوره پیش از ازدواج با عنوان راه زندگی با هدف تقویت نهاد خانواده و ترویج ازدواج برای زوج‌های زیر پوشش در این نهاد خبر داد.

مرکز مشاوره پیش از ازدواج در کمیته امداد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، هفتم خردادماه در نشست هماهنگی مرکز مشاوره پیش از ازدواج با عنوان راه زندگی، از راه‌اندازی مرکز مشاوره پیش از ازدواج با عنوان راه زندگی در این نهاد خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح حمایت دختران در شرف ازدواج به‌ویژه دختران تحت حمایت کمیته امداد است.

وی افزود: کمیته امداد با هدف تقویت نهاد خانواده و تحکیم ازدواج خانواده‌های تحت حمایت جلسات مشاوره و راهنمایی ازدواج برای مددجویان برگزار می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه در این دوره‌ها، آموزش‌های مهارت‌های زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به جوانان ارائه می‌شود، تاکید کرد: سبک زندگی اسلامی و ایرانی، انتخاب صحیح همسر و مبانی تحکیم خانواده در این دوره‌ها به دختران و پسران در آستانه ازدواج و زوجین جوان آموزش داده می‌شود.

مبشری با بیان اینکه سه هزار دختر در آستانه ازدواج استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی هستند، تصریح کرد: به زوجین شرکت کننده در این دوره‌ها پنج قلم کالا اساسی و بعد از ازدواج نیز تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha