این خون‌ها پایان آل‌سعود را رقم می‌زند
کد خبر: 4144781
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
واکنش جنبش نجباء به اعدام‌‌های جدید در عربستان؛

این خون‌ها پایان آل‌سعود را رقم می‌زند

به دنبال اقدام عربستان سعودی در اجرای حکم اعدام دو جوان شیعه بحرینی، جنبش نجباء عراق این اقدام آل سعود را عاملی در جهت پایان حکومت آن‌ها در عربستان توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، نصر الشمری، سخنگوی مقاومت اسلامی نجباء در واکنش به ادامه جنایات عربستان سعودی و اعدام دو مجاهد به اسامی «جعفر محمد سلطان» و «صادق مجید ثامر»، در پیامی توئیتری نوشت: این دوشهید هیچ ‌گناهی جز مطالبه آزادی، عدالت، کرامت و رهایی از ظلم نداشتند.

نصر الشمری بیان کرد: آل‌سعود باید بداند که با هر قطره خونی که در سودای حفظ سلطنت می‌ریزد، گرفتارتر خواهد شد و رفته‌رفته پایان خود را رقم می‌زند.

براساس بیانیه وزارت کشور عربستان این دو جوان شیعه بحرینی متهم به پیوستن به یک تیم تروریستی بودند که یک تبعه دیگر بحرینی که در عربستان و بحرین تحت تعقیب قرار دارد، آن را رهبری و هدایت می‌کرد.

به زعم این بیانیه، دو جوان مذکور توسط یک سازمان تروریستی که نامی از آن برده نشده و در پایگاه‌های طرف‌های تروریستی برای ایجاد هرج و مرج آموزش دیده بودند و قصد انجام اقدامات خرابکارانه را در عربستان داشتند.

در بخش دیگری از بیانیه وزارت عربستان آمده که این افراد مواد منفجره را به داخل عربستان قاچاق کرده و این مواد را در شنزارها مخفی و سپس به رهبر تیم عملیاتی تحویل دادند.

انتهای پیام
captcha