نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد گشایش یافت
کد خبر: 4144916
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
در حوزه هنری فارس

نمایشگاه عکس هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد گشایش یافت

نمایشگاه آثار هنرمندان عکاس کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 10 خردادماه در نگارخانه مهر و ماه حوزه هنری فارس گشایش یافت.

نمایشگاه عکس هنرمندان  حوزه هنری فارس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شریف اسلامی، رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 10 خردادماه در آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس هنرمندان در نگارخانه مهر و ماه حوزه هنری استان فارس، با اشاره به آثار نمایش داده شده در این رویداد، اظهار کرد: فارس و کهگیلویه‌وبویراحمد پاره‌های یک پیکرند و ما نیازمند این ارتباطات هستیم.

وی افزود: سال گذشته دوره توانمندسازی عکاسان استان را برگزار کردیم و محصول این جریان تولید آثار ارزشمندی است که بخشی از آنها در این نمایشگاه عرضه شده است.ارتباط فرهنگی متقابل همیشه وجود داشته و امیدواریم ما نیز بتوانیم به سهم خویش گامی در این مسیر برداریم.

همچنین، وحید نمازی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس نیز گفت: ما همواره از ارتباط متقابل هنرمندان حمایت می‌کنیم و این ارتباط را برای پیشرفت در عرصه هنر ضروری می‌دانیم لذا همیشه از پیشگامان ارتباطات هنری بوده‌ایم و نمایشگاه حاضر یکی از جلوه‌های این ارتباط است.

وی با اشاره به موضوع نمایشگاه که به زندگی مردم به‌ویژه عشایر غیرتمند منطقه می‌پردازد، تصریح کرد: زندگی عشایر سرشار از ارزش‌ها و زیبایی‌هایی است که ثبت شدن آنها در قالب‌های هنری همچون عکاسی ارزشی افزون‌تر به آن می‌بخشد.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم نمایشگاه «شوق زندگی» با حضور تنی چند از هنرمندانی که آثارشان در نمایشگاه حضور دارد، گشایش یافت.

انتهای پیام
captcha