برپایی نمایشگاه عکس «تا انتها حضور» در یاسوج
کد خبر: 4145730
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹

برپایی نمایشگاه عکس «تا انتها حضور» در یاسوج

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی نمایشگاه بزرگ عکس تا انتها حضور با حضور ۳۹ عکاسِ استان در گالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

نمایشگاه عکس «تا انتها حضور»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمد سلیمی‌راد، معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 13 خردادماه در نشست برنامه‌ریزی نمایشگاه عکس «تا انتها حضور»، اظهار کرد: اولین نمایشگاه عکس جمعی انجمن عکاسان دنا با عنوان تا انتها حضور در استان در ۳۹ قاب از جغرافیا و فرهنگ استان از ۱۷ تا ۲۵ خردادماه ۱۴۰۲ درگالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه روز چهارشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۵ عصر با حضور هنرمندان صاحب اثر، دوست‌داران هنر عکاسی و مدیران فرهنگی و هنری استان افتتاح خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: همزمان با افتتاح نمایشگاه نشستی برای ایجاد فضای گفت‌وگو، نقد و بررسی آثار با حضور استاد حسن غفاری، برپا خواهد شد و مدیریت نمایشگاه نیز برعهده اسحاق آقایی است. همچنین در پایان این نشست اعضای انجمن عکاسان برای برپایی دومین نمایشگاه عکس گفت‌وگو خواهد شد و مدیر دور بعد معرفی می‌شود.

انتهای پیام
captcha