نمایشگاه «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» برپا شد
کد خبر: 4146192
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
در یاسوج

نمایشگاه «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» برپا شد

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد از برپایی نمایشگاه عکس «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی» به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خردادماه در یاسوج خبر داد و گفت: این نمایشگاه تا 22 خردادماه دایر است.

نمایشگاه آثار دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام کمال جهانبخشی، مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 16 خردادماه در بازدید از نمایشگاه عکس «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و گروه‌های جهادی»، اظهار کرد: این نمایشگاه به مناسبت سالروز قیام ۱۵ خردادماه در یاسوج برپا شد.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان بسیج طلاب سپاه فتح و حوزه علمیه علی بن موسی الرضا(ع) یاسوج در حسینیه شهید قاسم سلیمانی حوزه علمیه مرکز استان بر پا شده است.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: این نمایشگاه تا ۲۲ خردادماه پذیرای بازدید علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.این استان در دوران دفاع مقدس بیش از ۷۰ جانباز و ۳۴ شهید روحانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام
captcha