تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4146735
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد از تمدید مهلت ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن اوقاف و امور خیریه در بخش‌های گروهی، آوایی و معارفی خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد درخصوص مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن در استان، اظهار کرد: ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن از 16 اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا 15 خردادماه ادامه داشت و با توجه به استقبال علاقه‌مندان مهلت نام‌نویسی در رشته‌های آوایی انفرادی و گروهی تا ساعت 24 روز دوشنبه، 22 خردادماه و رشته‌های معارفی تا ساعت 24 روز چهارشنبه، 31 خردادماه تمدید شد.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ ، ۱۰، ۵ جزء، رشته‌های ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و همخوانی و در رشته‌های معارف شامل معارف قرآن کریم، معارف نهج‌البلاغه، معارف صحیفه سجادیه، و ترجمه سوره‌های یاسین و الرحمن برگزار می‌شود.

منصوری افزود: مرحله شهرستانی به‌صورت منطقه‌ای برگزار و سپس رقابت استانی برگزار می‌شود و نفرات برتر به مسابقات کشوری و سپس به مرحله بین‌المللی راه خواهند یافت.

وی با بیان اینکه افراد بالای ۱۸ سال می‌توانند در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند، گفت: شرکت‌کنندگان رشته مدیحه‌سرایی می‌توانند علاوه بر شرکت در این رشته در یکی از رشته‌های انفرادی حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، قرائت و ترتیل ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات قرآن به آدرس http://www.quraniran.ir/  در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha