دیدار مسئولان بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهید «روانان»
کد خبر: 4147309
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

دیدار مسئولان بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد با خانواده شهید «روانان»

مسئولان بنیاد شهید کهگیلویه‌وبویراحمد به همراه مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران شامگاه گذشته با خانواده شهید «فضل‌الله روانان» در یاسوج دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار مسئولان خانواده شهید روانان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مسعود آزادی، مشاور وزیر تعاون در امور ایثارگران شامگاه، 21 خردادماه در دیدار با خانواده شهید فضل‌الله روانان در یاسوج، اظهار کرد: بازدید از خانواده شهدا به‌منظور شنیدن بی‌ واسطه مشکلات آنان و تلاش برای رفع آنان انجام می‌گیرد کم توقعی و مناعت طبع خانواده شهدا از وظایف و تکالیف مسئولان برای خدمت مطلوب به آنان چیزی کم نمی‌کند.رفع مشکلات یادگاران شهدا و خانواده آنان نیازمند تلاش همه مسئولان است.

همچنین، رضا پارسیان‌نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۵۹ نفر از یادگاران شهدای استان بیکار هستند، گفت: تلاش برای فراهم کردن شرایط اشتغال این فرزندان باارزش شهدا نیازمند تلاش بیشتری است.شمار یادگاران شهدای استان یک‌ هزار و ۵۰۰ شهید است.

وی با بیان اینکه فرزندان شهدایی که تاکنون در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه‌وبویراحمد مشغول بودند، خدمت‌گذارانی صادق بوده‌اند، افزود: سرکشی از خانواده‌های شهدا از مصادیق تکریم آنان است، در ۲ سال گذشته بیش از ۱۸ هزار و ۹۰۰ سرکشی از خانواده شهدا انجام شد.بیش از ۱۲هزار مورد از این سرکشی‌ها در سال ۱۴۰۱ بوده که نسبت به سال گذشته، دو برابر شده است.

یادآور می‌شود، شهید فضل‌الله روانان در سال ۱۳۶۴ در عملیات پیروزمند والفجر هشت در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید و تا سال ۱۳۷۶ مفقودالاثر بود.

انتهای پیام
captcha