اجرای طرح «رویداد ملی رویش» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4147540
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

اجرای طرح «رویداد ملی رویش» در کهگیلویه‌وبویراحمد

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «رویداد ملی رویش» با هدف شناخت و حمایت کانون‌های تربیت محور در این استان خبر داد و گفت: آخرین مهلت برای شرکت در این رویداد ملی ۳۱ خردادماه جاری است.

طرح «رویداد ملی رویش» کانون‌های فرهنگی هنری

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کریم لایقی‌اصل، سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 22 خردادماه در نشست برنامه‌ریزی طرح رویداد ملی رویش، از اجرای طرح «رویداد ملی رویش» با هدف شناخت و حمایت کانون‌های تربیت محور در این استان خبر داد.

وی با اشاره به محورهای این رویداد ملی، افزود: کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد ضمن معرفی می‌توانند در یکی از بخش‌های دریافت و ارزیابی برنامه‌های تابستانی کانون‌ها (بخش رقابتی) و دریافت اطلاعات تکمیلی تخصصی کانون‌های تربیت محور حضور داشته باشند.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه‌وبویراحمد تبادل تجربیات بین کانون‌های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر آنها، احیای رویکرد تربیت محوری در فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد، حمایت و تقویت کانون‌های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد به ویژه در حوزه برنامه سازی و ایجاد انگیزه مضاعف کانون‌ها جهت برنامه‌ریزی مستمر و نظام تربیتی در طول سال و همچنین شناسایی و ساماندهی کانون‌های فرهنگی، هنری تربیت محور مساجد را از اهداف این رویداد ملی اعلام کرد.

لایقی‌اصل بیان کرد: مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری می‌توانند با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود، نسبت به ثبت برنامه ها در تابستان امسال در قالب طرح به سامانه «بچه‌های مسجد» مراجعه و فرم‌های مربوطه را در «رواق دانش» تکمیل کنند.

وی آخرین مهلت برای شرکت در این رویداد ملی را ۳۱ خردادماه جاری دانست و گفت: سه کانون برگزیده در این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند و همچنین کانون‌های برگزیده و برتر در هر استان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha