طرح «نشاط معنوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود
کد خبر: 4147808
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان

طرح «نشاط معنوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح ملی «نشاط معنوی» در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت در ۱۲ بقعه شاخص استان خبر داد.

طرح «نشاط معنوی»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 24 خردادماه در نشست هماهنگی طرح «نشاط معنوی» در استان، از اجرای طرح ملی «نشاط معنوی» در راستای پرکردن اوقات فراغت در ۱۲ بقعه شاخص استان خبر داد و ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و معارفی غیرمستقیم را از جمله اهداف این طرح اعلام کرد.

وی در ادامه استفاده از ابزارهای روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی و مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان را از دیگر اهداف طرح نشاط معنوی برشمرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این طرح ملی از ۱۵ تیرماه تا یکم مردادماه امسال ادامه خواهد داشت، افزود: جامعه هدف طرح، دانش‌آموزان دختر و پسر رده سنی 8 تا ۱۸ سال هستند.مدیران این طرح در اماکن مذهبی برگزاری آئین افتتاحیه، اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان را برعهده دارند.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی از پیش‌بینی 12 مبلغ بومی و اعزامی از قم خبر داد و بقاع امامزادگان میزبان طرح نشاط معنوی را در شهرستان کهگیلویه امامزادگان آقامیر(ع)، سیدمحمید(ع) و امامزاده میرسالار(ع)، بی‌بی رشیده(س) چرام، امامزادگان ابراهیم و اسدالله(ع) در بهمئی، امامزاده جعفر(ع) گچساران، امامزاده سیدمحمد(ع) سرآببیز باشت و امامزادگاه عبدالله(ع)، مختار(ع) و قاسم(ع) در بویراحمد و ابراهیم عسکر(ع) دنا ذکر کرد.

وی از همکاری آموزش و پرورش، فنی و حرفه‌ای و بسیج دانش‌آموزی در اجرای طرح نشاط معنوی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha