آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4149103
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد از آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور ۳۲۴ دانش آموز پسر و دختر از سراسر استان خبر داد.

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی

حجت‌الاسلام ناصر مصباح، رئیس اداره قرآن و عترت اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد در خصوص آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی، اظهار کرد: این مسابقات با رویکرد ترویج عمومی فرهنگ قرآنی در بین دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: آموزش و پرورش نیز که وظیفه تربیت نسل‌ها را بر عهده دارد، باید با نقش آفرینی فعال خود در این حوزه نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف در بین دانش‌آموزان اقدام کند.

امام جمعه سی‌سخت از آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز  با حضور ۱۶۳ دانش آموز دختر و 161 پسر از سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآن، عترت و نماز در دو بخش آوایی شامل قرائت، حفظ، دعاخوانی، مداحی و اذان و پژوهشی شامل تفسیر، نهج‌البلاغه، گفتمان مهدوی و صحیفه سجادیه تا چهارم تیرماه در اردوگاه فرهنگی ـ ورزشی شهید بهشتی آبشار یاسوج برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی این مسابقات هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز پسر و دختر از سراسر استان شرکت کردند، گفت: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه می‌یابند، مرحله کشوری این مسابقات نیز تیر و مردادماه امسال در استان‌های خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha