تالار مرکزی یاسوج طی سه سال آینده افتتاح می‌شود
کد خبر: 4150154
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

تالار مرکزی یاسوج طی سه سال آینده افتتاح می‌شود

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تالار مرکزی شهر یاسوج با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی از تالار مرکزی یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسلامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته، سوم تیرماه در بازدید از طرح تالار مرکزی یاسوج، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف از این بازدید روند اجرای طرح است. در سال گذشته این طرح تحویل پیمانکار شد و قرار است ظرف مدت مشخص تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برخی موانع این طرح، اضافه کرد: تا ۱۵ تیرماه به سرمایه‌گذار فرصت داده شده که اگر عملیات عمرانی شروع نشد ۱۶ تیرماه تضامین قانونی تحویل مراجع قانونی داده می‌شود.

اسلامی با اشاره به طرح‌های ملی، بیان کرد: ۱۵ طرح در کشور در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفته که تالار مرکزی یاسوج یکی از این طرح‌ها است که با ردیف اعتبارات ملی تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین، امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد نیز در این بازدید گفت: در این سفر مشکلات فرهنگ‌سرا‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی بررسی و مصوب شد حمایت‌های لازم از طرح‌های استان در همه شهرستان‌ها انجام و مشکلات فرهنگ و ارشاد در بخش تعمیر و تجهیز هم برطرف شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه این طرح حدود یک سال است که به سرمایه‌گذار واگذار شده است، بیان کرد:  در یک ضرب‌الاجل ۱۵ روزه قرار است سرمایه‌گذاری کار را آغاز کند که در غیر این صورت پیمانکار برکنار می‌شود.

درخشان با بیان اینکه اجرای این طرح در سال ۸۷ در مساحتی به میزان ۲۳ هزار متر مربع آغاز شد، گفت: این مجتمع دارای سالن‌های تخصصی است و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.با توجه به انعقاد قرارداد با این سرمایه‌گذار با وزارت ارشاد، قرار است این طرح با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان تکمیل و به اتمام برسد.

انتهای پیام
captcha