اعزام ۸۰ دانش‌آموز زائر اولی کهگیلویه‌وبویراحمد به مشهد مقدس
کد خبر: 4150462
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

اعزام ۸۰ دانش‌آموز زائر اولی کهگیلویه‌وبویراحمد به مشهد مقدس

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: در راستای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، ۸۰ نفر از دانش‌آموزان دختر استان به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام دانش آموزان مشهد مقدس

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدنظام مرادی، رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، پنجم تیرماه در آیین اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس، اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت و تربیت معنوی دانش‌آموزان کاروان دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول برای زیارت بارگاه حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان که ساکن شهرستان‌های مختلف استان هستند به مدت سه روز برای تشرف به بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین دانش‌آموزان اقامت می‌کنند. ضمن اینکه تا پایان تابستان ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان زائر اولی استان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به آثار معنوی و فرهنگی این سفر و نتیجه مثبت آن بر عملکرد دانش‌آموزان، گفت: ضرورت دارد برای رهایی نسل امروز از توطئه‌های دشمنان با آرمان‌های ائمه اطهار بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام
captcha