اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در بهمئی
کد خبر: 4150917
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۶

اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» در بهمئی

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی از اجرای طرح «جوانه‌های صالحین» با رویکرد عمق‌بخشی بصیرتی و معرفتی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

طرح «جوانه‌های صالحین»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، کاووس احمدی‌نژاد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی روز گذشته، 6 تیرماه در آئین افتتاحیه طرح جوانه‌های صالحین در این شهرستان، اظهار کرد: این طرح در پایگاه‌های مقاومت بسیج امام علی‌النقی(ع)، پایگاه مقاومت بسیج شهید شهید پرمرد، هیئت حضرت بقیه الله(عج) و هیئت رزمندگان اسلام در مسجد صاحب‌الزمان(عج) با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ایجاد شور و نشاط در بین آنان و با رویکرد عمق‌بخشی بصیرتی و معرفتی اجرا می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله مرکزی شهرستان بهمئی با بیان اینکه برنامه‌های طرح «جوانه‌های صالحین» به‌صورت ویژه در ۶ پایگاه مقاومت بسیج برادران این حوزه برگزار می‌شود، ادامه داد: در قالب این طرح برنامه‌های قرآنی، پژوهشی، سازندگی، ورزشی، فرهنگی، امدادی و امنیتی، اردویی و ورزشی برای شرکت کنندگان تدارک دیده شد.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه طرح «جوانه‌های صالحین» تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، گفت: برای کلاس‌ها و برنامه‌های طرح «جوانه‌های صالحین» از مربیان مجرب بهره گرفته شده و در پایان دوره‌ها به شرکت کنندگان گواهی معتبر اعطاء می‌شود.

وی با بیان ‌اینکه کلاس‌ها به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: در پایان برنامه‌های اوقات فراغت، آیین اختتامیه برگزار و از متربیان، سرگروه‌ها، مربیان و حلقه‌های برتر با اهدای لوح و جوایزی تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha