آغاز نمایش‌های خیابانی «گذر هنر» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4153666
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

آغاز نمایش‌های خیابانی «گذر هنر» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد از آغاز نمایش‌های خیابانی با عنوان «گذر هنر» از روز یکشنبه، ۱۸ تیرماه در سه شهرستان استان خبر داد.

نشست هم‌اندیشی مسئول بسیج هنرمندان با مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، عیسی جمشیدی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 17 تیرماه در نشست هم‌اندیشی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری و سینمایی این اداره‌کل، اظهار کرد: رویداد سراسری نمایش‌های خیابانی با عنوان «گذر هنر» به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه پرداخته و با محوریت عفاف و حجاب اجرا می‌شود.مسئله عفاف و حجاب امروزه از مباحث چالشی جامعه ماست و دشمن در جهت تخریب ذهن جوانان با اولویت از بین بردن حریم عفاف و حجاب نهایت توان و تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: در راستای فرهنگ‌سازی زیست عفیفانه سازمان بسیج هنرمندان استان با همکاری و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح استان از ۱۷ تا ۲۵ تیرماه امسال در شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران و با هدف مقابله با بدپوششی در سطح جامعه توسط هنرمندان خوش ذوق و هم‌استانی و با گویش محلی اقدام به اجرای نمایش‌های خیابانی با عنوان گذر هنر خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: اولین نمایش خیابانی با عنوان «شاپرک» به کارگردانی افضل محمدی ۱۸ تیرماه از ساعت ۱۹ در میدان مرکزی شهر دهدشت اجرا می‌شود.نمایش خیابانی با عنوان «سوغات فرنگ» به کارگردانی فردین یزدانی ۲۲ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ولایت و ۲۵ تیرماه از ساعت ۱۹ در پارک ساحلی شهر یاسوج اجرا خواهند شد.

جمشیدی با اشاره به اینکه در شهر گچساران نیز 2 اجرای نمایش خیابانی خواهیم داشت، گفت: نمایش خیابانی «سوغات فرنگ» به کارگردانی مسلم نارکی روزهای ۲۵ و ۲۷ تیرماه از ساعت ۲۰ شب در میدان لاله شهر گچساران اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha