برگزاری سوگواره «مشک تشنه» در کهگیلویه
کد خبر: 4153989
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

برگزاری سوگواره «مشک تشنه» در کهگیلویه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از برگزاری ششمین سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی مشک تشنه در این شهرستان خبر داد.

سوگواره «مشک تشنه»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عبدالکریم عبودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه روز گذشته، 18 تیرماه در جمع خبرنگاران، از برگزاری سوگواره اشعار عاشورایی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این سوگواره در دو بخش فارسی در قالب کلاسیک و سپید و بخش بومی(گویشی) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدوده سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد، افزود: هر شاعر می‌تواند حداکثر دو اثر به دبیرخانه سوگواره کند. آثار ارسالی ضمن اینکه قبلاً نباید در هیچ همایش و سوگواره‌‌ای ارائه شده باشند، باید به همراه مشخصات دقیق فردی، نشانی کامل پستی و تلفن تماس به دبیرخانه ارسال شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه آخرین مهلت ارسال آثار را تا یکم شهریوماه مطرح کرد و گفت: اختتامیه جشنواره ۲۲ شهریورماه خواهد بود.این سوگواره با حضور استان‌های اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار خواهد شد.

عبودی اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند آثار ارسالی خود را به آدرس پستی استان کهگیلویه وبویراحمد، شهرستان کهگیلویه، خیابان شهید پارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha