پوستر جشنواره ملی «شعر مهدوی اقوام» رونمایی شد
کد خبر: 4157025
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

پوستر جشنواره ملی «شعر مهدوی اقوام» رونمایی شد

با حضور مسئولان، پوستر جشنوار ملی «شعر مهدوی اقوام» در دانشگاه آزاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد رونمایی شد.

آئین رونمایی از پوستر جشنواره ملی «شعر مهدوی اقوام»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدکاظم کاوه‌پیشقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 31 تیرماه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ملی «شعر مهدوی اقوام»، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره در دانشگاه آزاد اسلامی زمینه‌ساز گسترش باور‌های دینی و آشنایی با معارف اهل‌بیت(ع) و همچنین آشنایی نسل جوان دانشگاهی با بقیه الله اعظم است.

وی افزود: همه جامعه اسلامی به‌خصوص دانشگاهیان باید الگوی مناسبی از هر نظر برای شناساندن مقام و جایگاه امامت و مهدویت به نسل جوانی که تشنه معارف اسلامی هستند، باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در قالب چنین جشنواره‌ها و آیین‌هایی پیوند مکتبى، اخلاقى، عملى و عینى، بین حضرت مهدی(عج) و مردم ایجاد کنیم تا باعث رشد سازنده و سعادت جامعه شود.

همچنین، علی مهبودی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج نیز از برگزاری جشنوار ملی «شعر مهدوی اقوام» با اولویت لهجه‌های بومی و محلی استان‌های کشور و در سطح ملی خبر داد و تصریح کرد: این ویژه‌برنامه از سری برنامه‌های سومین دوره جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت است.

وی گفت: علاقه‌مندان اعم از استادان، دانشجویان، شعرا و اهل فرهنگ می‌توانند آثار خود را تا ۵ بهمن‌ماه سال‌جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha