ضرورت معرفی بیشتر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4160268
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان

ضرورت معرفی بیشتر ظرفیت‌های جهاددانشگاهی کهگیلویه‌وبویراحمد

عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج با اشاره به فرارسیدن ۱۶ مردادماه، سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی هنوز کامل جایگاه واقعی خویش را پیدا نکرده، لازم است ظرفیت‌های این نهاد انقلابی، بیشتر معرفی شوند.

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج

حجت‌الاسلام امرالله اندرزیان، عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به فرارسیدن ۱۶ مردادماه، سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از ارگان‌های انقلابی است که ابتکارات و نوآوری‌هایی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، آموزشی، اقتصادی، پژوهشی و غیره داشته است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی می‌تواند به مراکز علمی و دانشگاهی کمک کند، افزود: از این نهاد انقلابی انتظار داریم در کنار سایر جهادها از جمله جهاد علمی، جهاد کبیر، جهاد صغیر و غیره، جهاد تبیین را نیز مورد توجه قرار دهد و در کنار پیشرفت‌های کشور، خط مقدم، پیشرو و پیشگام باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج با اشاره به تلاش‌های مدیریت کنونی این نهاد انقلابی، اظهار کرد: سیدداود موسویان، رئیس وقت جهاددانشگاهی استان عضو شورای فرهنگی دانشگاه یاسوج است، این دانشگاه با جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده و تاکنون نیز این همکاری‌ها به‌خصوص در اجرای طرح کمند و پوشش اخبار دانشگاه یاسوج از سوی خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا مطلوب بوده است.

حجت‌الاسلام اندرزیان در ادامه بیان کرد: قرار شد غرفه کتاب با همکاری جهاددانشگاهی استان در دانشگاه یاسوج تقویت شود که تاکنون این امر محقق نشده و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.لازم است جهاددانشگاهی کارگاه‌های آموزشی برای نشریات دانشجویی دانشگاه یاسوج برگزار کند. جهاددانشگاهی می‌تواند با همکاری پارک علم و فناوری پیشرفت کند.

وی در پایان با بیان اینکه جهاددانشگاهی هنوز کامل جایگاه واقعی خویش را پیدا نکرده، لازم است ظرفیت‌های این نهاد انقلابی، بیشتر معرفی شوند، اظهار کرد: درصورت معرفی توانمندی‌ها، خلأها با کمک و حمایت‌های مالی و معنوی مسئولان رفع می‌شود.

انتهای پیام
captcha